Dagsarkiv: 10. marts 2023

Ny næstformand og kontingent

Klubben har fået ny næstformand. På sit første møde efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med Grete Duus Hansen som ny næstformand. Hun afløser dermed Inge Hansen, der ikke ønskede genvalg på generalforsamlingen.

Konstitueringen betyder endvidere, at Ole Larsen fortsætter som formand og Peder Hedemann som kasserer. De er begge på valg i 2024.

Der er nu åbnet for betaling af 2023-kontingentet på 350 kr. Man kan enten betale kontant til Peder Hedemann eller til klubbens bankkonto (Kontonummer vil fremgå af nyhedsbrev, der bliver udsendt i uge 11). Betalingsfrist er 1. april.

Et godt tilbud: Mixed Double-stævne

Vintergækkerne blomstrer og læggekartoflerne er dukket op i butikkerne. Men indendørs er petanque-sæsonen ikke slut endnu!

Midtfyns Petanque Klub slutter vinteren af med en ægte nyskabelse i lethallen i Ringe: Mixed Double-stævne søndag 26. marts. Vi håber på rigtige mange M/K’ere i lethallen – interessen er i hvert fald lovende.

Tilmelding senest: 24. marts til: olelarsen@rudme.dk