Graphic Solutions Graphic Solutions
bettina@graphic-solutions.dk
Tlf.: 2924 4064

Sydfyns support El
Du kan nu støtte din klub via dit strømforbrug.
Kære medlem
Vi er tilmeldt FynskSupportEl, som er en ”sponsorordning” hos Energi Fyn. Det betyder, at hvis du vælger at støtte netop vores klub ved at købe markeds el-produktet FynskSupportEl, så giver Energi Fyn 2 øre pr. kWh til klubben. Det er ikke noget, der bliver lagt oven i din pris.
Du bliver ”sponsor”, men Energi Fyn betaler. Det kan blive til mange penge, hvis der er mange som vælger at støtte os. Du kan støtte både som privat og erhvervsdrivende – forbruget må dog højst være 100.000 kWh om året.
Du kan tilmelde dig FynskSupportEl på www.energifyn.dk. (Klik på følgende link: Støt Midtfyns Petanqueklub) Det er også her, at du skal vælge Midtfyns Petanqueklub, som den klub, du ønsker at støtte. Alle kan tilmelde sig – også selv om du ikke i dag får el fra Energi Fyn.
Du får din el på sædvanlig vis, og vil ikke mærke forskel. Du kan læse mere om ordningen på www.energifyn.dk. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte bestyrelsen eller Energi Fyns kundeservice på tlf. 70 13 19 00.

Midtfyns Petanqueklub.