Stort stævne til Ringe

Midtfyns Petanque Klub skal i 2024 arrangere det største stævne i klubbens historie. Det drejer sig om DGI’s Landsmesterskab for 4-mands-hold, der afvikles i Ringe 4. – 6. oktober.

Der kan maksimalt deltage 72 spillere i landsmesterskabet, men hertil kommer DGI-officials samt et ukendt antal medrejsende.  Langt de fleste deltagere overnatter på Midtfyn, så derfor er der allerede booket lokaler på Nordagerskolen samt Guldhøj, hvor deltagerne skal spise.

–      Det bliver en stor udfordring for så lille en klub som vores. Men samtidig er det en spændende opgave og en cadeau til klubben, at DGI har tildelt os landsmesterskabet, siger formand Ole Larsen

Bestyrelsen vil straks efter nytår nedsætte en styregruppe og en række udvalg, der kan bestå af både medlemmer og personer udenfor klubben.