Midtfyn med flest hold

På et punkt dominerer Midtfyns Petanque Klub sommerens Torsdagsturnering: Vi deltager med flest hold – nemlig tre ud af otte.

Når turneringen starter 25. maj så bliver det desværre uden Horne og Korinth. Det betyder færre kampe men til gengæld flere lokalopgør mellem de tre midtfynske hold!

Da MPK også har to hold med i DGI’s Tirsdagsturnering betyder det, at 31 spillere deltager i sommerens turneringer. Det er over halvdelen af klubbens medlemmer!

• Det er en meget glædelig udvikling som viser, at medlemmerne gerne vil være med i turneringer, når det rette tilbud er der, siger klubbens formand, Ole Larsen.

De tre torsdagshold ser således ud:

Hold 1: Hans Chr. Andersen (Kaptajn), Hanne Tømmerholt, Svend Christensen, Rubi Axelsen, Hans Sørensen, Gunnar Knudsen, Birgit Kronborg, Gunner Leerberg.

Hold 2: Bjarne Aabo (Kaptajn), Ole Larsen, Grete Duus, Ingrid Larsen, Anton Hansen, Mogens Nielsen, Allan Ploug, Kirsten Sørensen.

Hold 3: Grete Lind (Kaptajn), Ulla Johansen, Gunner Johansen, Jørgen Sørensen, Hans Ove Fløjborg, Ingrid Hedemann, Peder Hedemann, Inge Hansen.

Reserver: Niels Bent Rasmussen, Torben Duvander, Poul Lauridsen.

De to tirsdagshold:

Hold 1: Klaus Pedersen, Raffaele Ulisse, Inge Hansen, Charles Allen.

Hold 2: Malene og Poul Lauridsen, Ole Clausen, Inga Bruhn.

Tirsdagsturneringen begynder 2. maj.