Mange M/K i Lethallen

Marts Stævne 2023

Billede: Vindere – fra venstre: Janne, Marim Losic, Per Olsen, Lajla Rosenstrøm, Ilse og Henry Larsen

Der var stor opbakning da Midtfyns Petanque Klub for første gang inviterede til turnering i mixed hold. Selv efter nogle afbud var hallen fyldt med 48 deltagere og alle 12 baner var brug.

Der var kamp om placeringerne lige fra start til slut. Kun to hold havde vundet alle kampe efter 4. runde og skulle så mødes i finalen. Efter en spændende kamp blev vinderne Per Olsen og Lajla Rosenstrøm fra Vestfyn med 5 vundne kampe. Anden og tredje pladsen var points afgørende da begge hold havde vundet 4 kampe. Nr. 2 blev Janne og Marim Losic fra Hornborg. Nr. 3 blev Ilse og Henry Larsen fra Brabrand.

Midtfyn Petanque Klub deltog med hele 9 hold. Bedste placering blev Kirsten Sørensen og Charles Allen med en 9. plads. Øvrige deltagere fra Midtfyn var Birgit og Gunner nr. 14, Malene og Poul Lauridsen nr. 15, Sumo og Inga nr. 16, Klaus og Lillian nr. 18, Rubi og Hans nr. 19, Grethe Larsen og Raffaele nr. 20, Grete og Jørgen Sørensen nr. 22 og Grethe Duus og Bjarne Aabo nr. 24.

Stemningsbilleder kan ses under Galleri > Stævner Billeder