Dagsarkiv: 6. oktober 2024

L 24: Masser af succes

Der var mange som havde grund til at juble efter DGI’s Landsmesterskab i Ringe: Stars Masters fra Solrød som vandt turneringen, alle 16 hold som leverede petanque på højt niveau, alle deltagere for engagement og godt humør og Midtfyns Petanque Klub. Og så var vejret tilmed perfekt.

Det var første gang, at Midtfyns Petanque Klub arrangerede et så stort stævne. Bedømt på de mange tilfredse og rosende tilbagemeldinger fra deltagerne, så slap klubben rigtig godt fra opgaven. Det er er naturligvis en stor ros til de mange frivillige, der knoklede på for at skabe et godt stævne for deltagerne.

Landsmesterskabet for 4-mand hold blev vundet af Star Masters fra Solrød i et tæt opgør med Tarup UF fra Flensborg (DGI Sydslesvig). Føvling blev nr. 3 og lad os så bare rose Midtfyns hold som, godt nok blev nr. 15 af de 16 deltagende hold men hele vejen igennem leverede en god indsats.

Landsmesterskabet 2024 blev en god oplevelse for alle.

Flere stemningsbilleder kan ses i Galleri > Stævne billeder

Vindere                          2. Pladsen                       3. Pladsen