Masser af spænding og podieplads til Midtfyn

Vi skulle helt hen til de sidste kampe i søndagens invitationsstævne, før vinderne var fundet.

Billedtekst: Dagens vindere – fra venstre: Niels Vogensen, Pierre Tassone, Ilse Larsen, Henry Larsen, Charles Allen og Kirsten Sørensen.

De fire bedst placerede par mødte hinanden, og det blev nødvendigt at tælle points før de tre podiepladser var besat. Og på en af dem stod et par fra Midtfyns Petanque Klub: Kirsten Sørensen og Charles Allen.

Stævnet blev vundet af Niels Vogensen & Pierre Tassone, Odense Petanque Klub, foran Lise & Henry Larsen, Brabrand, og med Kirsten og Charles på tredjepladsen. Alle tre par vandt fire ud af fem kampe.

14 par deltog i stævnet – heraf fire fra Midtfyns Petanque Klub. Raffaele Ulisse & Ole Larsen blev nr. 5, Gunner Leerberg & Peder Hedemann nr. 9 og Grete & Jørgen Sørensen nr. 12.

Vinterens to sidste invitationsstævner spilles 26. februar og 26. marts.