Så blev det jul!

Fødderne var måske lidt kolde men hjerterne og petanquekuglerne var varme. Så det blev en god eftermiddag, da klubbens julestævne blev afviklet.

24 medlemmer – et godt tal til et julestævne (!) – deltog, og mange kiggede forhåbningsfuldt efter førstepræmien: En flot julekurv sponsoreret af SuperBrugsen, Ringe.

Der blev spillet tre runder med skiftende makker. Og kampen om julekurven blev meget tæt. Fire spillere vandt alle tre kampe, men Gunner Leerberg tog sejren med blot to points bedre end Charles Allen. Kirsten Sørensen blev nr. 3 foran Arne Poulsen.

Peder Hedemann afslørede store evner for at mikse en meget velsmagende julegløgg, Taijana Shved leverede en lækker brunsvigerkone og Torben Duvander fik en flot debut som kampafvikler og resultatformidler.

Glædelig Jul!