Dagsarkiv: 11. august 2023

Musikalsk kuglespil

• Et er noder at forstå, noget andet er kugler at spille!

Den udfordring tog 28 medarbejdere fra musikskolen i Faaborg-Midtfyn Kommune op, da de sluttede en personaledag af med et besøg i Midtfyns Petanque Klub.

Når man skal lære børn at spille på et instrument, så skal man givetvis gå langsomt frem. Men her blev musik-underviserne kastet ud i petanquespillets tilsyneladende nemme men i virkeligheden svære kunst.

Og medarbejderne tog opgaven på sig med både gå-på-mod og engagement. De blev hjulpet af instruktører fra petanqueklubben og bedømt ud fra reaktionerne efter et par timers spil så var de mere end tilfredse!

Har andre arbejdspladser, foreninger og private lyst til at besøge Midtfyns Petanque Klub så kontakt Ole Larsen (20486128 / olelarsen@rudme.dk).

Se flere billeder under Galleri > Diverse billeder…