Vinterturnering 2022/23

Spillested: Søvej 36,5750 Ringe
Midtfyns Petanqueklub inviterer til turnering vinteren 2022/2023 i Midtfyns Lethal hver 2. torsdag fra 17. november.

Håber at COVID-19 er forbi, så vi kan spille vores turnering.

Hold bestående af 2 personer, der er plads til 24 hold,
Spilledage torsdage d. 17.november, 1. og 15. december 2022 – 5. og 19. januar og 2. og 23.februar, 9. marts samt lørdag d. 11. marts 2022 torsdagene startes kl. 18,30.
Kampplan: Pointene tages med fra hver runde.
Der forsøges at spille alle mod alle, i de første 18 kampe, derefter spilles i pulje A og B spilles puljer i de sidste 3 kampdage.
Der spilles efter DGI’s regler, med fri udskiftning af spillere på et hold, dog må der ikke forekomme spillere der har spillet på andre hold, uanset klubtilhørsforhold.
Hvis et hold udebliver på kampdagen, vinder modstanderne 13-7, der spilles 3 kampe pr. aften, lørdag d 11. marts startes med kaffe og rundstykke, der spilles 6 kampe den dag.
Er der point-og scorelighed ved afslutningen er det holdenes indbyrdes kampe der bestemmende for resultatet.

Tilmelding til den ansvarlige
Grete Lind Sørensen
Mail: gretelind@hotmail.dk

Tilmelding efter princippet først til mølle, senest 2. november

Betaling er 250 kr. pr. hold, som betales den 1. spilledag.
Tilmelding på mail med navne på spillere og Klub.

Midtfyns Petanqueklu