Spændende Februar Stævne 2023

Der var spænding til det sidste før de tre bedste placeringer blev fundet.

Billede: Vindere – fra venstre: Lajla Rosenstrøm, Per Olsen, Claus Kulmbach, Anni Hejendoof, Niels Vogensen og Torben Vous.

Der var kamp om placeringerne lige til det sidste og da de tre vinderhold alle havde vundet fire kampe var det points der blev afgørende. Midtfyn Petanque Klub deltog med fem hold og flere var med i toppen til sidste runde. Bedste placering blev Marlene & Poul Lauridsen med en 5. plads.

Stævnet blev vundet af Anni Hejendoof & Claus Kulmbah fra Føvling, anden pladsen Per Olsen & Lajla Rosenstrøm fra Vestfyn foran Niels Vogensen & Torben Vous fra Odense Petanque Klub på tredjepladsen. Alle tre par vandt fire ud af fem kampe.

14 par deltog i stævnet – og de øvrige fra Midtfyns Petanque Klub var Peder Hedemann & Gunner Leeberg blev nr. 7, Klaus Pedersen &  Raffaele Ulisse blev nr. 10, Kirsten Sørensen & Charles Allen blev nr. 11 og Grete & Jørgen Sørensen nr, 14.

Stemningsbilleder kan ses under Galleri > Stævner Billeder

Vinterens sidste invitationsstævner spilles 26. marts.