Skyd grisen på kirkepladsen

Midtfyns Petanque Klub er med, når Foreningernes Dag afvikles i Ringe lørdag 1. juni. Hele byen vil summe af aktiviteter og gode tilbud fra over 30 midtfynske foreninger.

Vi gentager succesen fra 2023, hvor mange børn forsøgte at ramme den lille, drilske gris. Hvert pletskud belønnes med en flødebolle som Netto i Ringe har sponseret.

Petanqueklubben holder til på kirkepladsen, hvor vi mellem kl. 10 og 14 vil reklamere for det populære spil. Alle kan prøve at spille under kyndig vejledning fra klubbens medlemmer.

Foreningernes Dag er en fantastisk mulighed for at reklamere for sporten. Derfor opfordrer vi vores medlemmer til at bruge en time eller to til at spille på kirkepladsen – enten med hinanden eller besøgende.