Få til sportsfestivalMixed

Lethallen blev ikke bestormet, da der søndag for første gang blev afviklet en Sportsfestival i og omkring Idrætscentret Midtfyn.

Midtfynske foreninger inviterede børn, unge og voksne til at prøve de forskellige idrætsgrene. Idrætscentret, efterskolehallen, boldbanerne og lethallen summede af aktivitet, men det var mange af foreningernes egne medlemmer der fyldte banerne.

Tre voksne og tre børn besøgte petanqueklubben og ud over at prøve at kaste med kugler, så kunne de følge det stævne som samtidig blev afviklet i lethallen med 24 deltagere. Stævnet blev vundet af Jan Berg og Johnny Hofhøj fra Kliken i Odense.

Det var arbejdsgruppen bag bestræbelserne for at få en Multipark i Ringe, som stod bag det prisværdige festivalprojekt.