Lundeborgs lyksaligheder

Det må være en af Danmarks smukkeste baner. Med direkte udsigt til Storebælt og Langeland.

På en søndag hvor vejret nok var mere til petanque end en dukkert i Storebælt fik en halv snes af Midtfyns Petanque Klubs medlemmer mulighed for at spille i Lundeborg. Det blev en herlig eftermiddag med totalt fyldte baner, hvor miksede hold fra de to klubber dystede med hinanden i et par timer. Og der var god tid til at hygge sig med kaffe, kage og diverse drikkevarer.

Det var første gang, at Midtfyn besøgte Lundeborg Petanqueklub. Besøget kom i stand takket være Allan Ploug Jepsen, som er formand for klubben i Lundeborg men også medlem hos os. Og bedømt på den livlige snak og de mange tilfredse kommentarer fra deltagerne, så bliver det nok ikke sidste gang at vi arrangerer sommertur til Lundeborg.

Bemærk: Flere billeder fra Lundeborg i Galleri > Diverse billeder