Støt Ringe Stadion


 

         

Det er en gammel sag fra 1938. Og det kan ses!

Brugerne af stadion og idrætscentret vil nu have stadion moderniseret. De er gået sammen om et støttearrangement 2. pinsedag kl. 10-14. I det tidsrum kan man deltage i masse aktiviteter – også petanque. Her kan man også støtte økonomisk ved at donere et beløb til stadion-projektet.

Atletikklubbens formand, Henning Madsen, besøgte petanqueklubben mandag og fortalte om stadions historie og hvad det vil betyde at få det gamle anlæg moderniseret.

Petanqueklubbens normale mandagstræning er flyttet til kl. 10-12 og forhåbentlig dukker mange op for at støtte den gode sag.